Ieškos forma
Logotipas Šilalės r. Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazija

Informacija lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to-read“)

Lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to-read“) – metodas, kuris padeda daugiau žmonių suprasti pateikiamą informaciją.

Universalus lengvai suprantamos kalbos teksto išdėstymas, iliustracijos ir teksto stilius ypač palengvina informacijos prieinamumą skaitymo, suvokimo iššūkių, intelekto negalią turintiems asmenims. Šiuo metodu parengti tekstai dėl savo paprastos kalbos, aiškios struktūros taip pat puikiai tinka senjorams, vaikams ir visai visuomenei.

Apie gimnaziją lengvai suprantama kalba

   

Kviečiame susipažinti
su Šilalės r. Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazija. Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengva suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.

Apie gimnaziją

Toliau tekste Šilalės r. Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnaziją vadinsime gimnazija.

Gimnazijoje mokosi vaikai nuo 6 iki 19 metų.

Gimnazijoje vaikai mokosi nuo 1 iki 12 klasės.

 

Kas svarbu mūsų gimnazijoje

Gimnazija vertina pagarbą, draugiškumą ir saugumą.

Gimnazijoje svarbu, kad visi jaustųsi gerai ir galėtų mokytis.

 

Įtraukusis ugdymas

Įtraukusis ugdymas reiškia, kad mokytis gali visi vaikai:

• vaikai be negalios,

• vaikai su negalia.

 

Gimnazijos vadovybė

Gimnazijai vadovauja direktorė.

Jei reikia, direktorei galima paskambinti telefonu: +370 449 55415

 

Parašyti el. paštu: jauniausmok@gmail.com

 

Pagalba gimnazijoje

Gimnazijoje dirba specialistai, kurie padeda vaikams:

• Psichologas

• Socialinis pedagogas

• Logopedas

• Specialusis pedagogas

• Karjeros specialistas

• Mokinio padėjėjas

 

Mokytojai ir pamokos

Mokytojai moko įvairių dalykų:

• Lietuvių kalbos

• Matematikos

• Anglų kalbos

• Gamtos, istorijos, fizikos ir kitų

 

Veiklos po pamokų

Mokiniai gali lankyti būrelius:

• Muzikos

• Futbolo

• Šokių

• Krepšinio

Taip pat vyksta:

• Konkursai

• Olimpiados

• Koncertai

• Išvykos

 

Valgykla ir pailginta grupė

Gimnazijoje yra valgykla, kur mokiniai valgo per pertraukas.

Yra ir pailginta grupė, kur vaikai gali būti ilgiau.

 

Kada gimnazija dirba?

Gimnazija dirba:

pirmadienį,

antradienį,

trečiadienį,

ketvirtadienį

nuo 8 valandos iki 17 valandos.

Penktadienį

nuo 8 valandos iki 16 valandos.

 

Per šventes gimnazija nedirba.

 

Mūsų gimnazija

Mūsų gimnazija – tai vieta, kur gera būti!

Čia:

gražu – klasės šviesios, koridoriai spalvingi, o aplink daug šypsenų;

saugu – visi esame draugiški, rūpinamės vieni kitais;

patogu – viskas aišku ir lengvai randama, mokytis smagu!

Kiekvienas vaikas pas mus yra laukiamas, svarbus ir ypatingas.

Daugiau informacijos rasite mūsų svetainėje: www.jauniausgimnazija.lt

Iliustracijų šaltinis: https://arasaac.org/

Leidinys lengvai suprantama kalba apie draugiškas mokyklas Lietuvoje

Slapukų valdymas
Ši svetainė naudoja slapukus
Šioje svetainėje naudojami būtini ir funkciniai slapukai. Šie slapukai užtikrina tinkamą svetainės veikimą ir leidžia gerinti naudotojų patirtį. Daugiau informacijos.
Būtinieji slapukai (visada įjungti)

Būtini svetainės veikimui – negali būti išjungti.

Funkciniai slapukai